eBiuletyn-Newsletter

POUCZENIE

Sklep nie jest WYPOŻYCZALNIĄ Biżuterii.

Każdy egzemplarz (nie dotyczy kategorii Biżuterii unikatowej, która jest nie do odtworzenia), który zamawiacie jest wykonywany dopiero po Waszym zamówieniu, specjalnie dla Was, nowa świeża sztuka. Jeżeli zamawiacie tylko po to żeby poprzymierzać albo założyć na jakąś imprezę i później odesłać to  NIE ZAMAWIAJCIE WCALE. Uszanujcie proszę naszą pracę i oszczędźcie nam roboty, nerwów i pieniędzy, które z własnej kieszeni musimy wyjąć, żeby zwrócić Wam za przesyłkę w jedna stronę.

Naszyjniki z lnu oraz korale zrobione na bawełnianym sznurku, bardzo szybko pochłaniają zapach potu i perfum. Założone raz na dłużej niż kilka minut w celu zmierzenia długości, stają się towarem używanym. Traktujemy je jako towar noszący znamiona użytkowania, co za tym idzie nie nadaje się do dalszej sprzedaży – żadna z Was nie chce przecież nosić naszyjnika śmierdzącego inną kobietą. Wyprać się tego niestety nie da, więc zwracana przez Was biżuteria trafia do śmietnika. W takim przypadku mamy prawo zażądać od Was zapłaty za całkowite zużycie towaru. Rozważcie więc fakt, czy opłaca Wam się go zwracać.

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.decor-house.com.pl
obowiązujący od dnia 01 stycznia 2012

 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

1.1. Sprzedawcą oraz właścicielem sklepu internetowego www.decor-house.com.pl jest firma:

Piotr Barański Decor House

Zaborze 37, 32-090 Słomniki

NIP PL682-169-58-74, REGON 122503519

magda@decor-house.com.pl,

www.decor-house.com.pl

zwana dalej Sprzedawcą.

1.2. Regulamin określa zasady sprzedaży w sklepie internetowym www.decor-house.com.pl zwanym dalej Sklepem.

1.3. Sprzedawca prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci internetowej. Zamówienia składać można przez stronę internetową  www.decor-house.com.pl , a także bezpośrednio pod numerem telefonu +48 508-358-668 lub przez e-maila magda@decor-house.com.pl.

1.4. Każda osoba odwiedzająca Sklep, spełniająca warunki określone w pkt. 1.6, zwana dalej Użytkownikiem, może dokonać zakupu produktu na zasadach określonych w Regulaminie.

1.5. Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu i zobowiązuje Użytkownika do przestrzegania tych zasad.

Przypominamy, iż zamówienie produktu jest równoznaczne z obowiązkiem zapłaty.

1.6.Użytkownik wyraża zgodę na nieodpłatne korzystanie oraz rozpowszechnianie, jak i publikowanie, kopiowanie i modyfikowanie oraz dystrybucję przez Sprzedawcę wszelkich informacji nie stanowiących danych osobowych, zamieszczonych przez niego w Sklepie, a w szczególności opinii, wypowiedzi i materiałów.

1.7. Cena jest to cena towaru umieszczona przy zdjęciu lub w opisie produktu. Ceny w Sklepie podane są w złotych polskich (PLN) i i są cenami Brutto. Wysokość ceny podana w sklepie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Użytkownika i nie podlega negocjacji. Cena nie uwzględnia kosztów dostawy. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen stałych towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

1.8. Cennik nie stanowi oferty a zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

 

 

II. PRODUKTY

 

2.1.   Zamieszczone na stronach internetowych Sklepu  www.decor-house.com.pl informacje o produktach oferowanych do sprzedaży, takie jak: opis, metoda produkcji, waga, wysokość, długość, zastosowane materiały, opakowania itp. - pochodzą od bezpośredniego  producenta produktów - firmy Decor House. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby były one prawidłowe i aktualne, jednak nie ponosi odpowiedzialności za ich niezgodność ze stanem faktycznym (przykład: odcienie na zdjęciach od odcieni rzeczywistych   mogą się różnić w zależności od indywidualnych ustawień monitora).

2.2.  Towarto produkty oferowane przez Sprzedawcę do sprzedaży detalicznej w sklepie. Obecność towaru na stronie internetowej Sklepu nie jest jednoznaczna z dostępnością towaru w magazynie i możliwością realizacji zamówienia. Większość towarów jest wykonywana dopiero po złozeniu zamówienia, jednak termin realizacji nie przekracza 24h.

2.3. Sprzedawca prowadzi również sprzedaż hurtową produktów – w celu podjęcia współpracy długoterminowej lub zakupów hurtowych należy skontaktować się telefonicznie +48 508358668 lub mailowo magda@decor-house.com.pl.

 

 

III. REJESTRACJA I SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

3.1. Do korzystania z usług Sklepu, Użytkownik powinien mieć do dyspozycji :

komputer z zainstalowaną przeglądarką internetową zgodną z Firefox 3.0, MS Internet Explorer, Chrome lub Opera 10 ,

dostęp do Internetu,                                                                     

aktywne konto poczty elektronicznej ,                 

numer telefonu kontaktowego.

3.2. Zamówień można dokonywać 24 godziny na dobę. Sklep realizuje zamówienia od poniedziałku do piatku w godzinach 8-18. Sklep nie realizuje zamówień w dni ustawowo wolne od pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyznaczenia dodatkowych dni zamknięcia Sklepu, tym samym braku możliwości realizacji dostaw.

3.3.   Zamówienie składa się wybierając z oferty znajdującej się w Sklepie i stronach powiązanych produkty oferowane do sprzedaży. Wkładanie produktów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku "Dodaj do koszyka". Akceptacja całego zamówienia odbywa się po kliknięciu przycisku "Realizuj zamówienie".

3.4. Zamówienie można składać podając swoje dane kontaktowe jednorazowo dla każdego zamówienia lub poprzez założenie konta w Sklepie – dzięki niemu Użytkownik może monitorować status realizacji zamówienia.

3.5. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

3.6. Po złożeniu zamówienia Użytkownik dostanie e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia oraz wytycznymi odnośnie płatności. W uzasadnionych przypadkach dodatkowa weryfikacja danych może się odbyć w drodze kontaktu telefonicznego.

3.7. Zmiana zamówienia jest możliwa za zgodą Sprzedającego o ile zamówienie nie zostało jeszcze przygotowane do wysyłki dla Użytkownika – prośbę o zmianę lub anulację zamówienia należy niezwłocznie wysłać na adres magda@decor-house.com.pl – zwrotnie Sprzedający wyśle informację o możliwości zmiany produktów lub anulacji zamówienia.

3.8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, Sprzedający zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Użytkownika i ten podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

3.11. Umowa sprzedaży zawierana jest między Użytkownikiem a Sprzedawcą. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką paragonu fiskalnego, bądź na życzenie Kupującego: faktury. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

 

IV. PŁATNOŚCI

4.1. Dostępne formy płatności w sklepie to :

płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy po złożeniu zamówienia:

mBank: 39 1140 2004 0000 3802 7451 3731

- Przelewy zagraniczne:
SWIFT MBANKU: BREXPLPWMBK
IBAN: PL39114020040000380274513731
DANE ODBIORCY:
Piotr Barański Decor House
Zaborze 37
32-090 Słomniki
nazwa banku:
BRE Bank S.A. INTERNET BANKING
al. Piłsudskiego 3
90-368 Łódź

- płatności błyskawiczne – Przelewy24.

- Przesyłki mogą być opłacane za pomocą PayPal bezpośrednio na adres mailowy: magda@decor-house.com.pl

- gotówka lub płatność kartą w ustalonych indywidualnie przypadkach odbioru własnego lub dostawy przez pracownika Sprzedającego.

4.2. Dla Użytkowników, którzy dokonali zakupu w Sklepie do zamówienia dołączany jest paragon fiskalny – dla firm niezbędne jest podanie w procesie rejestracji ważnego numeru NIP. Wystawiamy faktury vat oraz faktury międzynarodowe.

 

V. DOSTAWA

 

5.1. Sprzedawca zapewnia dostawę towarów na terenie krajów całego Świata.

5.2. W przypadku wysyłki poza teren Polski, sposób i koszty dostawy ustalane są indywidualnie do każdego zamówienia, zależne są od wagi i gabarytu produktu.

5.3. Termin realizacji dostawy uzależniony jest od stanów magazynowych, wynosi od 24-48h. Wysyłka towaru realizowana jest tylko w dni robocze.

5.4. Dostawa jest realizowana za pośrednictwem:

- Kurierem Pocztex Expres24 – dla całości asortymentu  - zamówienia bez podanego nr telefonu będą automatycznie wysyłane zwykłą pocztą;

- Poczty Polskiej – dla całości asortymentu.

5.5. Dostawa produktów odbywa się po cenie obowiązującej na dzień złożenia zamówienia – zgodne z aktualnym cennikiem Poczty Polskiej.

5.6. Dostawa może być realizowana za pośrednictwem pracowników Sprzedawcy – dostawa taka ustalana jest indywidualnie i dokonywana jest jedynie na terenie Warszawy, Krakowa i okolic.

5.7. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionych towarów po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Płacąc gotówką lub katrą w pracowni Sprzedającego Kupujący zgodnie z ustawą traci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

5.8. Koszt dostarczenia produktu obciąża Kupującego. Koszt dostawy towaru uzależniony jest od sposobu dostawy wybranego przez klienta, a w przypadku wyboru dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej, od stawek stosowanych przez firmę kurierską. Koszt dostawy określany jest każdorazowo przy składaniu zamówienia i uzależniony jest od jego wagi oraz gabarytu.

Standardowe koszty wysyłki na terenie Polski to:

- 9-15zł brutto – przesyłka priorytetowa poczta Polska (paczki do 5 kg),

- 20zł brutto - przesyłka pocztowa pobraniowa

- Kurier - opłata stała: 13zł, pobranie 16zł.

5.9. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.

Czas realizacji zamówień to najczęściej do 1 dzień roboczy od wpłynięcia płatności na konto – w wyjątkowych wypadkach czas realizacji może ulec wydłużeniu do 48h.
Czas dostawy uzależniony jest od formy dostawy i najczęściej wynosi:
Przesyłka kurierska – najczęściej następny dzień roboczy od dnia przesyłki (w uzasadnionych przypadkach do kliku dni),
Poczta Polska przesyłka priorytetowa – najczęściej do 2-3 dni roboczych -licząc od dnia następnego po nadaniu.

Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za czas dostawy towaru realizowany przez firmę kurierską i Pocztę Polską.

5.10. Jeśli dostawa jest realizowana przez firmę kurierską lub Pocztę Polską to dostawca pozostawia towar osobie znajdującej się pod adresem wskazanym przez Użytkownika. Przy odbiorze zamówienia Użytkownik ma obowiązek sprawdzenia czy przesyłka nie jest uszkodzona oraz czy przesyłka nie ma śladów świadczących o próbie otwarcia przesyłki. Jeśli Użytkownik w momencie odbioru przesyłki stwierdzi uszkodzenie przesyłki, to razem z pracownikiem firmy doręczającej winien spisać protokół uszkodzenia w ciągu 7 dni roboczych oraz powiadomić o tym Sprzedającego niezwłocznie. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za działania pracownika firmy kurierskiej przy doręczeniu przez niego zamówienia Użytkownikowi. Sporządzony protokół uszkodzeń jest podstawą do dochodzenia dalszych roszczeń.  

 

VI. REKLAMACJE I ZWROTY 

6.1. W przypadku dostarczania towaru przez firmę kurierską lub Pocztę polską, Użytkownik który stwierdził niezgodność otrzymanego Towaru z zamówieniem po odebraniu przesyłki lub spisał protokół uszkodzeń jak w pkt. 5.10, powinien niezwłocznie poinformować o tym fakcie Sprzedającego. Reklamacje zgłoszone po upływie 30 dni od wykrycia wady nie będą rozpatrywane.

6.2. Zgłoszenia reklamacyjne rozpatrywane są w przeciągu   14 dni.

6.3. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zwróci Użytkownikowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru. Reklamacji nie uwzględnia się w przypadku: uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy Użytkownika np. otarć, zadrapań, złamań zapięć, zerwania żyłki, splątania nitek w biżuterii lnianej, działań sprzecznych z należytym użytkowaniem itp. W przypadku reklamacji, koszty transportu pokrywa Użytkownik.

6.4. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Przed złożeniem oświadczenia prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją

I.  TERMIN ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Zgodnie z USTAWĄ Z DNIA 30 MAJA 2014r O OCHRONIE PRAW KONSUMENTA klient ma prawo do odstapienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od nabycia rzeczy - liczy się od dnia następnego od odbioru przesyłki.

"Art. 27. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35."

II. PROCEDURA ZWROTU  ze strony Klienta

1. Wypełnienie formularza odstąpienia od umowy , przesłanie go mailowo: magda@decor-house.com.pl lub pocztą tradycyjną oraz powiadomienie mailowe bądź telefoniczne Sprzedającego o chęci odstąpienia od umowy. Wzór odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu Sklepu.

"Art. 30. 1. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy."

2. Uzgodnienie terminu wysyłki towaru  do siedziby Sprzedającego - bywa tak, że całe tygodnie jesteśmy w trasie po Polsce, jeździmy ze stoiska na stoisko i nie będziemy w pracowni, żebyśmy zwrot mogli odebrać.  Zwroty wysłane bez wcześniejszej informacji mogą nie zostać odbierane z poczty - listonosz raz zostawi awizo, 15 razy nie, więc nie będziemy nawet świadomi tego, że mamy przesyłkę odebrac  a Państwo niepotrzebnie naraicie się na dodatkowe koszty. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem - wysyłając taką przesyłkę pamiętajcie, że płacicie za jej wysyłkę i odesłanie do nadawcy, czyli z 20zł robi się Wam 40zł.

3. Po wykonaniu czynności w punktach 1 i 2 Kupujący może wysłać towar wraz z podpisanym oryginałem odstąpienia od umowy do siedziby Sprzedającego. Paragon nie jest wymagany. Adres do wysyłki zwrotów:

Piotr Barański Decor House, Zaborze 37, 32-090 Słomniki

III. PROCEDURA PRZYJĘCIA ZWROTU W SIEDZIBIE SPRZEDAJĄCEGO

1. Zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 30 maja 2014r. Sprzedający musi przyjąć odstąpienie od umowy i zwrócić Kupującemu kwotę za produkt i za wysyłkę w jedną stronę. Sprzedający zastrzega sobie prawo zgodnie z ustawą do zwrotu najtańszego kosztu dostawy z możliwych opcji przy danym produkcie.

"Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów."

2. Klient dostaje produkty, które są wykonane po złożeniu przez niego zamówienia, są to produkty nowe  z nowych półfabrykatów, nikt ich nie mierzył ani wcześniej nie używał. Zapakowane są w pudełka i nieruchomo przytwierdzone do nich.

3. Skutki odstąpienia od umowy:

Kupujący pokrywa koszt odesłania rzeczy do Sprzedającego

"Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy."

"Art. 34 pkt.  4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9"

 3.1 Jeżeli Kupujący odsyła towar oryginalnie zapakowany przez Sprzedającego (bez przeciętych nitek mocujących) wówczas Sprzedający zwraca całą kwotę towaru+ koszt wysyłki z zastrzeżeniem  pkt. III.1.  Aby stwierdzić, charakter, cechy i funkcjonalność przedmiotu nie trzeba go wyjmować z opakowania.

3.2 W momencie, gdy Kupujący wyjmuje towar z pudełka w celu jego przymierzenia, dany towar traktowany będzie jako używany. Automatycznie jego wartość spada o 50%.

3.3 W przypadku, gdy klient używa towar dłużej niż tylko w celu przymierzenia, wówczas traktujemy towar jako towar całkowicie zużyty, który po odstąpieniu od umowy nie nadaje się do dalszej odsprzedaży. Automatycznie jego wartość spada o 100%.

Wyjaśnienie punktów 3.2 i 3.3

Len i bawełna ,z których wytwarzamy naszą biżuterię przechodzą zapachem skóry, założone nawet tylko na chwilę łapią intensywny zapach potu, perfum, papierosów. Skóra każdego człowieka wytwarza indywidualny zapach, który utrzymuje się na biżuterii. Na naszyjnikach osadza się naskórek i bakterie. Niestety egzemplarz taki trafia po odstąpieniu od umowy od razu do śmietnika. Ze względu na specyficzny charakter materiału nie da razy usunąć bakterii i zapachów, które wsiąkają w głąb struktury sznurka. Po wypraniu z nitek schodzi w jakimś stopniu nabłyszczacz i wosk, posrebrzane końcówki po kontakcie z wodą i płynem do prania zaczynają powoli tracić srebrzenie, jednym słowem biżuteria taka wygląda jak kupa siana. W przypadku drewnianych korali sprawa wygląda podobnie. Kulki drewniane lakierowane są tylko o zewnętrznej stronie, nie ma możliwości żeby polakierować wnętrze dziurki przez którą przechodzi sznurek.  Gdy taki koral nasiąknie podczas prania automatycznie traci kolor - bejca wsiąka wraz z wodą w głąb korala. Używane niestety też idą do śmietnika, bo wyblakniętych przecież nikomu nie sprzedamy. Czy ktoś z Was chciałby założyć na siebie rzecz, która śmierdzi inną osobą i mieć na sobie jej naskórek, kawałki włosów itp.? Nie, bo to w ogóle nie higieniczne wręcz obrzydliwe i dlatego po każdym waszym zamówieniu robimy produkty specjalnie dla was nowiutkie i świeżutkie więc uszanujcie proszę naszą pracę.

"Art 38 pkt5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;"

3.4. Procedura zwrotu kosztu towaru w przypadkach o których mowa w punktach 3.2 i 3.3

3.4.1. Sprzedający stwierdza stopień zużycia towaru.

3.4.2. Sprzedajacy wysyła Kupującemu pismo dotyczące zmniejszenia wartości zwróconego towaru.

3.4.3. Kupujący w odpowiedzi wysyła Sprzedajacemu pisemne wyjaśnienie dotyczące zmniejszenia wartości zwróconego towaru.

3.4.4. Sprzedający po otrzymaniu pisma od Kupujacego listem poleconym i wysyła Klientowi wezwanie do zapłaty odszkodowania wynikającego ze stopnia zużycia towaru z 3-dniowym terminem płatności.

3.4.5. Jeżeli Kupujący nie zapłaci wymaganej kwoty w ciągu 3 dni od odebrania przesyłki Sprzedający automatycznie ma prawo odliczenia jej  od kwoty, po której towar został zakupiony + kosztu wysyłki z nim związanej z zastrzeżeniem pkt. III.1. i zwrócenie Kupującemu tylko wynikłej różnicy.

3.4.6. Kupujący zobowiązuje się do zwrotu kwoty z pkt. 3.1. w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania Formularza Odstąpienia od Umowy. W przypadku pkt. 3.2 i 3.3 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania się z wypłatą kwoty do momentu wyjaśnienia sprawy.

IV. WYJĄTKI, KÓRE POWODUJĄ UTRATĘ PRAWA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

"Art. 38 pkt. 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;"

Zwrotowi nie podlega każda rzecz wykonana inaczej niż standardowe dostępne wersje produktów dostępne w sklepie. Każda zmiana długości, kolorystyki,  grubości sznurka, czy chociażby najmniejszej zawieszki na bransoletce itp. wykonana na Państwa życzenie powoduje utratę prawa do Odstąpienia od umowy.

Nawiązując do powyższego przed dokonaniem zakupu prosimy rozważyć wyżej poruszoną kwestię i zdecydować czy dany zakup i zwrot będzie się Państwu opłacał.

 

6.6. Różnice między towarem prezentowanym na zdjęciach w sklepie, a rzeczywistym wyglądem nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu towaru – wynika to z faktu, że produkty to rękodzieło artystyczne i każda sztuka może odbiegać nieznacznie od prezentowanego w Sklepie modelu odcieniem koloru, układem elementów, kształtem itp..

6.7. W razie braku możliwości realizacji zamówienia lub odmowy realizacji zamówienia, opłaconego przez Użytkownika, Sklep dokona pełnego zwrotu pieniędzy Użytkownikowi. Użytkownikowi nie przysługują żadne inne roszczenia z tym związane.

 

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

7.1. Sprzedający nie ponosi za to odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości na wskazany przez Użytkownika adres jeśli spowodowane jest to blokowaniem lub usuwaniem wiadomości przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze Użytkownika.

7.2. W momencie rejestracji Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sprzedającego jego danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówień oraz komunikacji z Użytkownikiem.

7.3. Administratorem danych osobowych jest Sprzedający, który dokonuje przetwarzania danych osobowych Użytkowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz.U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.).

7.4. Użytkownik ma prawo wglądu do przetwarzanych danych osobowych w każdym czasie, jak również prawo do ich poprawienia oraz żądania ich usunięcia z Bazy Klientów.

7.5. Użytkownik ma obowiązek aktualizować dane podane w formularzu rejestracyjnym niezwłocznie po każdej zmianie tych danych.

7.6. Administrator uprawniony jest do ujawnienia danych osobowych wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa, zgodnie z zasadami Polityki Ochrony Prywatności, postanowieniami Regulaminu i obowiązującymi przepisami prawa.

7.7. Sprzedający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany postanowień Regulaminu w każdej chwili i bez konieczności uzasadniania przyczyny. Wszelkie zmiany obowiązują od daty opublikowania ich na stronie internetowej Sklepu www.decor-house.com.pl .

7.8. Ewentualne spory mogące powstać pomiędzy Sprzedawcą a Użytkownikiem w wyniku wykonywania postanowień niniejszego regulaminu będą rozpatrywane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego.

 

Załącznik nr 1

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)


– Adresat

Piotr Barański Decor House

Zaborze 37

32-090 Słomniki

mail: magda@decor-house.com.pl

tel. 508358668


– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślic

**** wg nowej ustawy zwrotom nie podlegają towary wykonane na indywidualne zamówienie klienta **** Zanim zdecydujesz się zwrócić towar przeczytaj POUCZENIE zamieszczone powyzej regulaminu***

 

 

 

 

 


Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Podatek 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Podano ceny brutto (z VAT)

Koszyk Realizuj zamówienie

LiveZilla Live Help